تقدیم به شاهزاده قلبم با عشق...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 765
بازدید کل : 19886
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, :: 15:2 :: نويسنده : mar♡jan

رفقا این شعر از سروده های خودمه.دوست دارم نظرتونو راجع بهش بدونم.

                         تقدیم به عزیز دلم با عشق

                        یه پنجره یه مهتابـــــــــ

                         یه قلب گـرم و بی تاب

                          یه کاغـــــذ و یه خودکار

                           رو میز کنار دیــــــــــوار

                        یه آه سرد و خستـــــه

                     به روی لبـــــــ نشسته

                  یه من ،یه تو،یک خیال

                 یه اتفاق محــــــــــال...

                  شبای من همینــــــــه

                   غماش یه کم سنگینه

                      روحــــــــــمو آزار میده

                        شبــــــهای بغض وتیره

                          اما دلـــــــــــــم روشنه

                       یاد تــ ــــــــــــو تو قلبمه

                    مجنون قلبـــــــــ ساده م

                همیشه دوستتــــــــــ دارم...



نظرات شما عزیزان:

مـعـشـوق بـی هـمـتـا
ساعت1:18---12 اسفند 1393
خیلی زیبا بود

atefeh
ساعت23:14---8 شهريور 1393
نگـــران مــن نبـــاش حـــال مـــن خــوب اســت
بـــزرگــ شــده ام
ديگـــر آنقـــدر كوچـــك نيستـــم كـــه در دلتنگـــي هـــايـــم گـم شــوم
آموختــم كــه ايــن فاصلـــه ي كوتــاه بيـــن
لبخنـــد و اشـــك نامـــش زندگيســـت
آموختـــم كــه ديگـــر دلـــم بــراي نبودنـــت تنـــگ نشــود
راستـــي دروغـــ گفتــن را هــم خــوب يــاد گرفتـــم
حـــال مـــن خـــوب اســـت
خــــــوب خــــــوب


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت15:05---5 شهريور 1393
هــيــچــوقـــت ...
بــه خــاطـر هـيــچـکـس ...
از ارزشـهــايــت دســت نـکـــش ...
چـــون زمـــانـي کـه آن فــرد از تــو دســت بـکـشـــد ..
تــو مـي مـانــي و يـک "مــــن" بــي ارزش ...


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت16:16---3 شهريور 1393
پـــنــجره را بــــاز کــن و

و از ایـــن هـــوای مــطبــوع بـــارانی لــذت بــبــر

خــوشــبخـتــانــه بـــاران ارثــــــ پــدر هیــچ کــس نیـــستـــ....


ترلان
ساعت14:37---2 شهريور 1393
اين دخترايي كه تو وب ،

صدتا پسوند "جون و ناناز و جیگر و بلا و ... "

میــــــــــــزارن آخــــــــــر اسمشــــــــون ..!

بعد وقتی تو خیابون همینا رو بهشون میگی ،

کیفشون رو میکنن تو حلقت
پاسخ:خخخ اره والا موافقم...


yas
ساعت12:20---29 مرداد 1393
خدایــــــــــــــــــا


به حد کافی خیال بافتم و تنم کردم


یه کم واقعیت شیرین لطفا


ترلان
ساعت21:20---28 مرداد 1393
انتظــار سخــت اسـت ،

فرامـوش کـردن هـم سخــت اسـت ،

امـا اینکـه ندانـی بایـد انتظـار بکشی یـا فرامـوش کنـی ازهمـه سـخت تـر اسـت .


...
ساعت23:47---26 مرداد 1393
با کدامین قلم بباید نوشت؟
بر روی کدام برگ؟
باکدام سرشک؟
کـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــه
دوووووووووووست دارم مرجانم...
پاسخ:عاشقتم دیوونه.........


atefeh
ساعت11:44---25 مرداد 1393
هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس
جریمه اش با من !


atefeh
ساعت11:42---25 مرداد 1393
خــداوندا

دست هایم خالی است و دلم غرق آرزو

با قدرت بیکرانت ، یا دست هایم را قوی کن

یا دلم را خالی از آرزو


مائده
ساعت18:51---23 مرداد 1393
بهم میگن سکوت کن ،حرف نزن.



اره اینجا جاییه که هر چی بگی اون دنیا علیهت استفاده میشه



.............تو محکوم به سکوتی..............



چقدر زیباست میان اشک ریختن هایت سکوتت را افطار کنی



سکوت چشمانت را زیبا تر می کند



بگذار با سکوتت معصومیت لبانت باقی بماند



...............سکوتم را می خواهند نه خودم را................


مائده
ساعت18:48---23 مرداد 1393

یـه وقـتهـایـی دلــت مـیـخـواد یــه پـــرانــتـز بــاز کـنـی،

کـسـى کــه دوسـش داری رو بـــذاری تــوش !

بــعـد پــرانـتــز رو بـبــنـدی ،

کـه مـبـادا دسـت احـــد الـنـــاسـی بـهـش بـرسـه


مائده
ساعت18:48---23 مرداد 1393
" تــــــــــو " !!
همــانــے ڪـہ همــیـشـہ
" בوســتـش בارم "
همــانـے ڪـہ تــا غــصـّـہ ام مے گیــرב ســر و ڪـلّــــہ اش پــیــدا مے شوב
و تــا مــرا نـخنـבانـב בســﭞ بـرבار نمے شوב
هـمـانے ڪـہ همــیــشـہ پـــُـر اسـﭞ از
شـور و شـاבے و زنـבگے


atefeh
ساعت11:59---23 مرداد 1393
همیـشــہ بایـב یـڪـیـو בاشـتــہ باشــﮯ ڪـہ هر وقت
پـــڪـر و عـصبـﮯ بوב ـﮯ
ازت نـپـرســہ چــرا ؟
فقطـ בسـتت رو بگیـره و بگــہ :
بلنـב شو بـریــم بیـــروטּ
בوست نـבارم ایـטּ شـڪـلـﮯ ببیـنمــت ...


atefeh
ساعت12:16---17 مرداد 1393
قدرت تحمل هرکس را
.
.
.
.
.
از میزان سکوتش بسنجید...
آنان که هیاهو میکنند...
بار هیچ چیزی را به روی شانه های خود تحمل نمیکنند...!!
┊  ┊  ┊  ┊
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★



atefeh
ساعت12:12---17 مرداد 1393
ﺭﻓﺘﻢ ﭘﯿﺶ ﺧﺪﺍ ...
.
.
.
.
.
.
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻣﺶ ﺑﻬﻢ ﺑﺪﻩ
5 ﺳﺎﻝ ﺍﺯ ﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ
ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﮔﻔﺘﻢ : ﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺍﺯ ﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ
ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﮔﻔﺘﻢ : ﭘﻮﻧﺰﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺍﺯﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ
ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﮔﻔﺘﻢ :ﺧﺪﺍﺟﻮﻥ ﮐﻞ ﻋﻤﺮﻣﻮ ﻣﯿﺪﻡ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ
ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻤﻮﻧﻢ ﺍﻣﺎ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﻭﻥ !!
ﺧﺪﺍﺑﻐﻀﺶ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:
ﻟﻌﻨﺖ ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺁﺩﻣﺎ
.
"" ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩﺕ ""
.
ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻫﻢ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻩ


atefeh
ساعت11:12---16 مرداد 1393
ღ آپـــ ـــــــــ♥ــــــ ـــــــــم ღ
پاسخ:اومدم اجی.


ترلان
ساعت19:09---14 مرداد 1393


تنهــــایــی یعـــنی:

ساعـــت هــا ســـَرت را روی میـــز بگـــذاری،

و بیـــن ایـــن همـــه آدمـــ کهــ کنـــارت هســـتند،

کســــی حـــتی نگـــوید: "چه مرگت است؟


...
ساعت16:27---14 مرداد 1393
میبووووووووووووووووسمت مرجااااااااااااااااااااااااااا نم عشق همیشه سبزم...........................
منو ببخش که هدیه ام فقط یه بوس بود اونم از راه دور عزیزدلم..............................چه کار میشه کرد..................
پاسخ:هدیه ای با ارزش تر از تو برای من در دنیا نیست! گلی خوشبوتر از تو در گلستان زندگی در میان گلها نیست! عزیزتر از تو در قلبم هیچکس نیست، باوفاتر از تو هیچ باوفایی نیست! احساسم را به تو تقدیم می کنم، قلبم را فدای احساس پاکت می کنم!


...
ساعت16:25---14 مرداد 1393
حالا بیرون تو یه کافی نت نشستم و دارم برای تو عشــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــق خوشگلم تولد نازتو تبریک میگم
همین حالاهم خواهرم دریا و داداشم شایان جدا گانه بهت تبریک گفتن عزیزم
البته مامانم هم به طور ضمنی بهت تبریک گفته بود دلبرکم.......@ };-تولدتو بااااااااااااااااااازهم بهت تبریک میگم عزیزکم......................
پاسخ:عشقم نمیدونم چی باید بگم...دریا وشایان عزیز میبوسمتون مچکرم از تون.مامان جونم فدات شم بوووووس.


...
ساعت16:20---14 مرداد 1393
آآآآآآآآآه چقد امروز قشنگه عزیزم.....باید بزنم به کوی و برزن به کوچه و خیابان و تولدتو برای همه فریاد بزنم آه چقد حس خوبی دارم روز تولدت عشق من....انگار خیلی بهت نزدیکتر شدم مرجااااااااااااااانم

پاسخ:تکرار می کنم دوستت دارم، تکرار می کنم به عشق تو زنده ام، تا بدانی و بفهمی که چقدر برایم مقدسی!


...
ساعت16:16---14 مرداد 1393
مرجااااااااااااااااااااا نم تولد مبارک
دووووووست دارم عشقم..........@} ;-
پاسخ:عزیزم ممنون که به یادم بودی.فدات شم منم دوستت دارم...


.................................
ساعت16:14---14 مرداد 1393
فدااااااااااااااااااااای اون گریه های تو اولین دقایق اومدنت به دنیا بشم من عزیزم....................
لبخندهای همیشه نازت تو زندگیت
خنده های خیلییییییییییی نازت
دیشب وقتی گفتی چقد سوت و کوره اینجا خیلییییییییییییییی دلم گرفت خیلییییییییی عشق من
مگه من مردم؟ آریات با تمام وجودش با تمام احساساتش با تمام عشـــــــــــــــــــقش که به تو داره نمیذاره ینی نمیتونه بذاره که سوت و کور بشه روزی که
تولد قشنگته
امروز خاصترین روز زندگی منم هست
امروز روزیه که میتونم به عشقم بگم:مرجااااااااااااااااااااااا
پاسخ:دور از جونت اریا این چه حرفیه میزنی اخه فدات شم.تبریک تو برای تولدم شبمو ستاره بارون کرد عشقم.


آریا
ساعت16:06---14 مرداد 1393
امــــــــــــروز قشنگترین روزیه که من تصورشو میکنم عزیزدلم
روزی که تو چشمهای قشنگتو باز کردی و صدای اولین گریه نازتو به دنیا هدیه کردی
مرجاااااااااااااااااااااانم.. . خیلی خیلی خیلی دوست دارم.......
تولد قشنگت مبااااااااااااااااااااااااااار ک عشق من..
@};@ };-
پاسخ:عزیزم خودت برام باغ گلی عشق من میبوسمت...


㋡ naeeme ツ
ساعت0:28---13 مرداد 1393
به سلامتی سیگار که میدونم حداقل میدونم از کسی لب نگرفته.دودش کم رنگه اما همیشه یه رنگه.به سلامتیش که بهم یاد داد نتیجه ی سوخت و ساختن زیر پا له شدنه

baran
ساعت17:16---11 مرداد 1393
به سلامتی لحظه هایی که رفتن و نموندن ولییی ما هنوز توی کفشون موندیم !

☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت13:15---11 مرداد 1393
می گویند:

واژه هایت بوی شکستن میدهد...

سوء تعبیر شده.....................

فقط چند ترک ساده اس....

تو نگران نباش...

تا روز برگشتنت سرپا می مانم....

قول میدم....



...
ساعت0:42---11 مرداد 1393

همش نهصدو خرده ای کیلومتر فاصله بینمونه ولی اینم زیاده
باید سفر کنم دیشب وسایل سفرمو آماده کرده ام
سوار ماشینم میشم و جاده ها رو در می نوردم
کوههای پوشیده از جنگلهای بلوط در اطرافم نظاره میکنند سفرم را .سفری به مقصد عشق
از سنندج میگذرم
به همدان میرسم و از آنجا هم به ساوه
تهران از دور پیدا میشه
میرسم به تهران
همانجایی که مقصدم بود
جایی که عشقم زیر این آسمون زندگی میکنه و نفس میکشه
حالا تو همان کوچه ای هستم که باید باشم
و پشت در خونتون...
میخوام زنگ درو بزنم
ولی نمیتونم قلبم تند تند میزنه
گوشیمو از جیبم در میارم تا بهت خبر بدم ولی میخوام غافلگیرت کنم
چن تا عابر از جلو درخونتون رد میشن
حالا بابا نیستش
خودت تو مسیجت گفته بودی
مجبور میشم از دیوار خونتون بالا برم
نمیخوام کسی بفهمه به این خاطر بلافاصله خودمو میکشم بالای دیوار البته اینم بگم یه طنابم با خودم آوردم از تو جعبه ماشین
میپرم پایین آه بوی تو میاد عشق من ........بوی وجود نازت.....
بالا رو نگاه میکنم پنجره اتاقت نیمه بازه پس مشکلی ندارم!!
طنابو میندازم بالا تا تهش گیر کنه و گیرم میکنه خوشبختانه
خودمو از طناب میکشم بالا
میرسم به پنجره اتاقت شیشه پنجره رو لمس میکنم
و میام تو اتاقت
آه........................
پشت سیستم نشستی
و پشتت به منه
میام پشت سرت و لبامو میذارم تو موهای قشنگت خیلی اروم موهاتو میبوسم و مستت میشم
صدای نفسات میان
سرتو میچرخونی به طرف من بدون اینکه بترسی
و چشمهای قشنگت......................با آن لبخند شیرینت.....................
صدای مامانم میاد که بهم میگه آریا پسرم پاشو گوشیتو جلو تلوزیون جا گذاشته بودی آوردمش تو اتاقت داره زنگ میخوره بیا بگیرش فک کنم عشقت مرجانه
نمیدونستم ناراحت بشم یا خوشحال
ناراحت به خاطر اینکه از رویای شیرینم با تو بیدار شدم و خوشحال از اینکه تو بهم زنگ زدی............
گوشیو برمیدارم شماره نازه توه که رو گوشیم افتاده الو...مرجان دوست دارم....
پاسخ:_______________$$$$$$___$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$____$$_$$$$$$$ ________$$$_$$$$$$$_$$___$$$$$$$$$$$ _______$$$$_$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$ ________$$$$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$ _________$$$___$$$$$$$$___$$$$$$$ ______$$$$$$_____$$$$_________$$$ ________$$_______$$$_________$$$$$ ______________$$$$$$$_______$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$____$$$_$$$$$$ ____________$$$$$_$$$$____$$$$_$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$____$$$$$_$$$$$ __________$$$$_$$$$$$$____$$$$$$_$$$$ _________$$$$_$$$$$$$$____$$$$$$$_$$$$ _________$$$_$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$ ________$$$_$$$$$$$$______$$$$$$$$$_$$$ _______$$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$$$_$$



...
ساعت11:44---10 مرداد 1393
هر روز و هر شب تو رو یاد میکنم عشق من
تو هر لحظه هر جا که باشم یادت توی قلبمه
پیــــــــــــــــــــــشاپی ش جشن تولدتو بهت شادباش میگویم عزیزترین کس زندگی ام... مـــــــــــــــرجان
پاسخ:فدات بشم میسی عشق مهربونم...


㋡ naeeme ツ
ساعت11:26---9 مرداد 1393
خیانت را جای خالی به ما آموخت

آن زمان که گفتند جاى خالى را پر کنید…


☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت1:46---9 مرداد 1393

لــــــــــــآآآآآآآآآآآیـــ ـــــــ ک
فـــــــووووووووق العـــــــــــاده بود
زر الکـــی هم نزدم
مــوفق باشی آبجـــی
پاسخ:داداشی فدات شم این چه حرفیه.ممنون از تشویقت.


یاقوت
ساعت11:42---8 مرداد 1393
زیبا و فوق العاده خوشگل بود
پاسخ:فدات ممنون داداشم لطف داری.


...
ساعت18:05---7 مرداد 1393
دوست داشتن تو یعنی خوشبختی من......یعنی اینکه من تو رو دارم
مرجااااااااااااااااااااااااا ااانک قلبم........ عزیزدلم...........
وقتی تو مینویسی
وقتی میخندی
وقتی حتی سکوت میکنی
وقتی و وقتی و ....
این قلب منه که
همیشه همیــــــــــــــــــــــــشه تندتر میزنه
می خواااااااااااامت مرجان میخوااااااااااااااامت عزیزم.................................................. ........................عاشقتم با همه وجوووووووووودم .....................
پاسخ:توعاشقی رو یادم دادی عزیزم........


...
ساعت17:51---7 مرداد 1393
ای فدات بشم مرجانکم
عزیزدلم.........................
چی بگم من؟؟؟.........................................
آخرین کسی هستم که اومدم وبلاگ قشنگ و نازت و .....................آه عشق من............
وقتی نشستی و داشتی رو اون واژه های حس قشنگت فکر میکردی باید همون وقت دقیقا همون وقت میومدم بغلت میکردم و میبوسیدمت.........................منم دووووووووست دارم دلبرکم........دوووست دارم عشق من............
پاسخ:عزیزم دقیقا همون لحظه همون وقت تمام حجم اتاقم پر بود از عطر عشق تو...


ترلان
ساعت15:29---7 مرداد 1393
اوااا دیوونه خیلی هم خوب بود
بابا من که دوکلمه هم نمیتونم بگم
چه برسه به چن خط
خونچل بودش دیوووووونه
پاسخ:جیگرتو آجی بوس بوس فدایی داری.


ترلان
ساعت15:28---7 مرداد 1393
مَردهآ هَم بُغضــ مے کُنند!
امـّــــا ،
بلافاصلہ [لَبخندی تَقلُبے] مےزَنند
و در جیبہآیِشاטּ
بِ دُنبالِ
فَندَک
مےگردَند...


baran
ساعت15:13---7 مرداد 1393
سلام گلم . من که لینکت کردم . با تبادل لینکم موافقم .چون وب خوشملی داری

baran
ساعت17:58---6 مرداد 1393
لایک خیلی زییییییییییباست
پاسخ:مچکرم از نظرت.


parisa
ساعت15:26---6 مرداد 1393
لینکی

ترلان
ساعت19:05---5 مرداد 1393

جیییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغ وااای اجیوو فوق العاده هسسسسش
دمت جیزززززز غمت ریززززز
بابااا دس مریزاد عالی بوووود

مووفق بااشی گلممم
پاسخ:وای ترلانی آجی خجالتم نده دیه.آب شدم...فدایی داری عزیزم لطف داری بهم اینقدرام خوشگل نیستا.



مائده
ساعت18:58---5 مرداد 1393
یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او
پر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای؟
بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای
وندر این بازی شکستم داده ای

نیشتر عشقش به جانم میزنی
دردم از لیلاست آنم میزنی

خسته ام زین عشق دلخونم مکن
من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو / این لیلای تو ..... من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم.
در رگ پنهان و پیدایت منم

الها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم.
صدقمار عشق یکجا باختم

کردمت آواره صحرا نشد
گفتم عاقل میشوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت
غیر لیلا بر نیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی..
دیدم امشب با منی گفتم بلی..

مطمئن بودم به من سر میزنی
در حریم خانه ام در میزنی

حال این لیلا که خارت کرده بود
درس عشقش بی قرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم.
صد چو لیلا کشته در راهت کنم
پاسخ:خیلی خوشگل بود میسی اجی جونم.


مائده
ساعت18:58---5 مرداد 1393
عاااااااااااالی بود لایک آفرین به آجیم قشنگ بود

عشق منم شاعر هستش خیلی شعراش قشنگه
پاسخ:فدات شم اجی جونم میسی. وااااااای جدی عشقت شاعره؟زنده باشه اجی جونم ایول به عشقت.


DUYĞU
ساعت16:04---5 مرداد 1393

آدم برفی هم که باشی دلت می خواهد کسی در آغوشت بگیرد
دلت می خواهد یک نفـر کنارت باشد تا گرمت کند ، تا آرامت کند
مهـم نیست آب شدن ، نیست شدن
مهم آن آرامش است حتی ... بـرای چند لحظه....


DUYĞU
ساعت16:02---5 مرداد 1393
سلام عزیزم،ایول عالیست،موفق باشی
پاسخ:فدات آجی یعنی قشنگ بود؟ ههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: